Δευτέρα, 18 Ιουνίου 2007

I love sailing!!


Γύρισα λοιπόν!! Πολλοί θα χαρούν πολλοί ενδεχομένως, να λυπηθούν που δεν θαλασσοπνίγηκα στον Αργοσαρωνικό. :-)
Πέρασα πολύ όμορφα και γενικά αποδείχθηκε διδαχτική εμπειρία γύρω από πολλούς τομείς αυτό το 3ήμερο. Όρεξη να έχετε να διαβάζετε.
Με τη φίλη μου την Α. φτάσαμε μεσημέρι Παρασκευής στον όμιλο στο Δέλτα Φαλήρου. Υπάρχουν μερικά πράγματα που οι γυναίκες ακόμα και μια ημέρα να λείψουν πρέπει να τα κουβαλήσουν .. και συνήθως είναι και τα πιο βαριά. Έτσι δεν χρειάζεται να πω, πως φτάσαμε αποκαμωμένες, φορτωμένες ωσάν τους αστακούς κάτω από το λιοπύρι.
Όλα τα πληρώματα μ
αζευτήκαμε σε μια αίθουσα όπου μας μοίρασαν τις λεγόμενες «Οδηγίες» (1 φύλο για κάθε 6-8 άτομα) και μας μίλησαν γενικά για το πρόγραμμα της εκδρομής.
Θα σας αποκαλύψω 2 πράγματα.
Κάθε κοριτσόπουλο σε αυτή την εκδρομή, ονειρευόταν να έχει ένα skipper νέο, όμορφο, γυμνασμένο ο οποίος να ομορφύνει ακόμα περισσότερο την εμπειρία αυτή της ιστιοπλοΐας. Η υποφαινόμενη δεν εξαιρείται! Επιπλέον, όπως κάθε κοριτσόπουλο που έχει χίλια μύρια complex για την εμφάνισής της, δικαιολογημένα και μη, έτσι κι εγώ (που 5 κιλά παραπάνω από το κανονικό τα έχω) είχα μια αναστολή για να δω τα υπόλοιπα μέλη του πληρώματος του σκάφους μας. Σκέψου, έλεγα να σκάσουν οι playmate με μπικίνι πάνω στο σκάφος, δεν πάω να πέσω από τώρα στη θάλασσα;
Λοιπόν:
Ο skipper ο δικός μας, ήταν ένα καπετάνιος, ηλιοκαμένος, αδύνατος (καλά ως εδώ) .. 70 χρονών (!!), έμπειρος_35 χρόνια στη θάλασσα, με 3 γάμους και 4 παιδιά ανά την υφήλιο στο ενεργητικό του και το καλύτερο; ΝΕΥΡΙΚΟΣ όσο δεν πάει!!
Επιπροσθέτως, το πλήρωμα του δικού μας σκάφους θα μπορούσες να το κατατάξεις στην κατηγορία «βαρέων βαρών», όλες μα όλες είχαμε τα περιττά μας κιλά .. (και καλά θα μου πεις όλος ο κόσμος σχεδόν έχει μερικά περιττά κιλά) .. μιλάμε για υπερβολικές μέχρι και ακραίες περιπτώσεις. Σε σημείο που με χαροποίησε αρχικά που ήμουν η πιο φυσιολογική περίπτωση, αλλά στην πορεία ανακάλυψα ότι αυτό έχει τα αρνητικά του. Διότι το να ανήκεις στο «σκάφος με τις .. εύσωμες» δεν είναι και ότι καλύτερο για το prestige σου!
Anyway, ξεκίνησε αυτό το ταξίδι μας, με χαρούμενο κλίμα. Το σκάφος μας λεγόταν «Αναστασία» και ο καπετάνιος μας κυρ Ηλίας. Είμαστε δε, η ναυαρχίδα του στόλου μιας και ο κυρ Ηλίας είναι και γκαζιάρης .. τρέχει σε αγώνες! Από την πρώτη στιγμή που ανεβήκαμε στο σκάφος είχαμε όρεξη να μάθουμε και να βοηθήσουμε σε πολλά πράγματα. Ο κυρ Ηλίας όμως μας την έκοψε με το χασαπομάχαιρο. Έδινε πολύ κατατοπιστικές οδηγίες στο πλήρωμα:
«Μην κρατιέσαι από εκεί, δεν είναι σταθερό» υπάρχουν 50 σύρματάκια, σύρματα, σχοινιά, σχοινάκια, πού να ξέρω πού να πιαστώ;;
«Τράβα το άσπρο το σχοινί με τον κόμπο .. τράβα σου λέω» ενώ υπήρχαν 20 σχοινιά άσπρα ..
«Πάτα αυτό το κουμπί στον πίνακα! – πού είναι; – εε δεν είναι και στην τουαλέτα» ένας πίνακας σαν cockpit αεροπλάνου με 3000 κουμπακια και λαμπάκια
«Ρύξε την άγκυρα όταν σου πω» ΟΚ η άγκυρα χτύπησε την πλώρη αλλά η κοπελιά δεν είχε ξαναρίξει άγκυρα ποτέ...
«Δεν σας κόβει ότι πρέπει να πιάσετε το σχοινί γρήγορα και να το βάλετε «εκεί»!!»
«Γύρνα γρήγορα να τυλιχτεί το σχοινί ... ααα καλά αν τρέχαμε σε αγώνες τώρα θα μας είχαν περάσει όλοι»
Και το κλασσικό και συνεχώς επαναλαμβανόμενο: «Τις οδηγίες δεν τις διάβασες;;» Συγγνώμη ρε μπάρμπα, αλλά όταν έμαθα οδήγηση, όταν πέρασα τα σήματα και δεν είχα μπει ξανά σε αμάξι, δεν ήξερα να οδηγάω...
Καταλαβαίνετε λοιπόν το κλίμα. Λαμπρή εξαίρεση στον κανόνα και όχι πως να το παινευτώ, ήμουν εγώ μου φώναξε 1 μόνο φορά. Σε κάποια φάση λοιπόν, μας λέει «ποια θέλει να πιάσει το τιμόνι;;» και προθημοποιούμαι εγώ.
«Λοιπόν, εδώ είναι η πυξίδα, η Αίγινα είναι στις 230ο, εδώ είναι το όργανο που δείχνει από που έρχεται ο αέρας, εδώ με τι ταχύτητα πηγαίνουμε. Πάνω στο πανί υπάρχουν δύο σχοινάκια ένα μέσα κι ένα έξω. Όταν έχουμε καλή πλεύση τα σχοινάκια πρέπει να είναι οριζόντια, ώστε να υπάρχει ομαλή ροή του αέρα μέσα κι έξω από το πανί και να εκμεταλλευόμαστε στο έπακρο τη δύναμη του αέρα. Αν κάποιο σχοινάκι χαλαρώσει ή αλλάξει κατεύθυνση κάνουμε ανάλογες διορθωτικές κινήσεις με το τιμόνι (δεξιά ή αριστερά και επαναφέρουμε), ώστε να οριζοντιώνονται τα «ανεμοδούρια» ή «μαλλάκια» διατηρώντας πάντα την πορεία μας.»
Αυτές τις οδηγίες που νομίζω είναι γενικά κατανοητές, αυτουνού μέσα σε φωνές και διαταγές ήταν κάπως έτσι: «Εκεί πάνω είναι τα αναεμοδούρια τα οποία πρέπει να είναι έτσι όπως είναι τώρα. Αν δεν είναι, γυρνάμε το τιμόνι δεξιά ή αριστερά και τα διορθώνουμε. Ααα ο στόχος μας, είναι εκείνο το βουνό στον ορίζοντα, η πλώρη μας εκεί πρέπει να κοιτάει» Τα επιπλέον τα ρώτησα εγώ! Τέλος πάντων αφού αρχικά με έβρισε και με κόμπλαρε, μετά πήρα τα εύσημα και οδήγησα το σκάφος για καμιά ώρα. Στο τέλος μου είπε και να πάω να μάθω ιστιοπλοΐα, επειδή είμαι καλή!!
ΚΑΠΕΤΑΝΙΣΣΑ και με δίπλωμα λοιπόν!!!
Το βραδάκι φτάσαμε στην Αίγινα, κατεβήκαμε στη χώρα όπου και βολτάραμε και φάγαμε σε ένα γραφικό ταβερνάκι δίπλα στην θάλασσα. Επειδή είμαστε ψιλοχώμα, επιστρέψαμε στην 1,5x1,5 καμπινούλα μας, για 2 άτομα, με την Α. και ξεραθήκαμε στον ύπνο. Κάθε καμπινούλα είχε στην οροφή και ένα παραθυράκι το οποίο άνοιξα και μέχρι να με πάρει ο ύπνος χάζευα τα αστέρια.
Το πρωί του Σαββάτου αφού πήγαμε για καφέ, γυρίσαμε στα σοκάκια και ψωνίσαμε φιστίκια Αιγίνης. Εγώ πήρα κι ένα όμορφο βραχιολάκι για μένα. Επιβιβαστήκαμε στο σκάφος και αναχωρήσαμε για Πόρο. Ο κυρ Ηλίας εκείνη την ημέρα αποφάσισε να μη μας μιλάει, τα είχε πάρει καθως φαίνεται με την αναποτελεσματικότητά μας στην ιστιοπλοΐα και τα έκανε όλα μόνος του.
«Να σας βοηθήσουμε κ. Ηλία;» «Όχι» ξερά αυτός. Έτσι κι εμείς το είδαμε κρουαζιέρα με το "Love boat" και επιδοθήκαμε: άλλη στην ηλιοθεραπεία, άλλη στο mp3 player, άλλη στη φωτογραφία (βλ. Seaina), άλλη στο μασούλημα και άλλη στο .. ξέρασμα. Ναι είχαμε και τέτοια φαινόμενα ..
Μία από τις κοπέλες και στον πηγαιμό για την Αίγινα αλλά και για τον Πόρο ξερνοβολούσε συνεχώς, σε σημείο που τελικά πήρε το δελφίνι από τον Πόρο και επέστρεψε Αθήνα. Κατάλαβα λοιπόν, ότι αν σε «πειράζει» η θάλασσα σε ένα επιβατικό πλοίο της γραμμής, σε ένα ιστιοφόρο που πάει σαν καρυδότσουφλο, θα σε αποτελειώσει.
Φτάσαμε στον Πόρο και αφού είχαμε φάει τον ήλιο της αρκούδας, ρίξαμε (συγνώμη έριξε ο κυρ Ηλίας) άγκυρα στον κόλπο του "Ρώσικου Ναυστάθμου". Πέσαμε για μπάνιο σαν τρελές .. επιτέλους έμπαινα στη θάλασσα για 1η φορά φέτος. Μουλιάσαμε κανονικά! Παίξαμε, βγάλαμε φωτογραφίες με αδιάβροχη φωτογραφική μηχανή και γενικά ξεχαζοθήκαμε σαν ανήλικα σε 5ήμερη εκδρομή!
Εκεί και αφού ήρθαμε σε επαφή μα τα παιδιά από τα άλλα σκάφη, τα οποία μας εκμυστηρεύτηκαν το γεγονός ότι μας παρατηρούν που δεν κάνουμε τίποτα πάνω στο σκάφος και ότι λυπούνται τον skipper μας. «Ωραία», σκέφτηκα «μας βγήκε το όνομα ..». Εξηγήσαμε λοιπόν την κατάσταση και αποκαταστάθηκε η φήμη μας .. αφού πρώτα μας συμπόνεσαν!
Το απογευματάκι πήγαμε στο λιμάνι του Πόρου και δέσαμε. Πρώτη λοιπόν φορά παρατήρησα, πως για λόγους έλλειψης χώρου στα λιμάνια, τα ιστιοπλοϊκά σκάφη είναι δυνατόν να δέσουν το ένα δίπλα (ή με τον ιστιοπλοϊκό όρο "πάνω") στο άλλο. Έτσι κι εμείς δέσαμε σε ένα σκάφος .. που ήταν δεμένο σε ένα άλλο. Οπότε για να πατήσουμε στεριά, έπρεπε να περάσουμε μέσα από τα άλλα δύο.
Εκεί άκουσα μία κατσάδα μα τι κατσάδα, από τον κυρ Ηλία, που σύστηκε ο Πόρος. Πήγα να περάσω με λάθος τρόπο: το ένα πόδι στο ένα και το άλλο στο άλλος σκάφος.
«Μα καλά δεν διάβασες τις οδηγίες;; Περνάμε και τα 2 πόδια έξω από το ένα σκάφος και μετά περνάμε στο άλλο!»
«Καλά κύριε Ηλία, 1η φορά περνάω σε άλλος σκάφος δεν το θυμόμουν!!» Παναγία μου ρεζίλι με έκανε σε όλο τον Πόρο.
Anyway, όταν πιάσαμε στεριά, πήγαμε σε μία καφετέρια, στην οποία μάθαμε ότι με 2,5€ έκανες μπάνιο .. είχε μια τουαλέτα διαμορφώσει σε ντουζιέρα. Ξεβρομίσαμε από τα αλάτια και την αλμύρα της θάλασσας και ανανεωμένες κάτσαμε να φάμε.
Χτυπήσαμε πάλι θαλασσινά και ουζάκια και φυσικώς, ζαλιστήκαμε. Είχαμε τη ζαλάδα από το κούνημα, ήρθε το ουζάκι κι έδεσε. Το βραδάκι πήγαμε σε ένα κλαμπάκι από αυτά που μέσα θα βρεις 15χρονα, αλλοδαπούς εργαζόμενους της περιοχής, κινέζους και ηλιοκαμένους σκανδιναβούς τουρίστες. Αφού χορέψαμε και ήπιαμε και ένα ποτό, επιστρέψαμε στο σκάφος όπου αράξαμε στο κατάστρωμα και λέγαμε ιστορίες μέχρι αργά. Συντροφιά μας τα αστέρια στον ουρανό, τα φωτάκια από την προβλήτα του Πόρου, ο οποίος σιγά σιγά θα κοιμόταν και οι γλυκιά οχλαγωγία από ανθρώπινες φωνές και τις μουσικές επιλογές!
Την Κυριακή το πρωί, αφού πήραμε πρωινό ξανά επιβιβαστήκαμε στο σκάφος και πήγαμε σε μια ωραιότατη θάλασσα, από την πίσω πλευρά του νησιού!! Κάναμε του κόσμου τις βουτιές από το σκάφος, πατητές, γέλια, χάχανα, παιχνίδια, φωτογραφίες. Κατά τις 14:00 αναχωρήσαμε για Παλιό Φάληρο.
Στην επιστροφή ο κυρ Ηλίας ήταν ανελπίστως πιο φιλικός και αποφάσισε να μας μιλήσει. Μας είπε την ιστορία της ζωής του, τη λατρεία του για την ιστιοπλοΐα και το γεγονός ότι δεν έχει μεγάλη υπομονή με τους αρχάριους (το νιώσαμε στο πετσί μας). Μας ζήτησε συγνώμη αν καμιά φορά μας φώναξε, του ξαναεξηγήσαμε ότι δεν έχουμε ξανακάνει ιστιοπλοΐα και γενικά όλα μελι γάλα ...... μέχρι που φτάσαμε στο λιμάνι του ομίλου και έπρεπε να δέσουμε.
Ποιος είδε τι Χριστό και δεν το φοβήθηκε !!! Μια κοπελιά με ένα μαρκούτσι στο χέρι είχε αναλάβει να πιάσει ένα σκοινί στην προβλήτα και να το φέρει πάνω στο σκάφος για να δέσουμε το σκάφος. Πλησίασε το σκάφος ο κυρ Ηλίας στην προβλήτα, η κοπελιά έπιασε το σκοινί, αλλά δεν πρόλαβε να το γραπώσει σε ένα γάντζο (δεν ξέρω και τις ορολογίες) και το σκάφος ξανααπομακρύνθηκε δίχως να δέσει.
«Γαμώ το κερατό μου, ΠΙΑΣΤΟ!!!!»
******
εδώ πέφτει λογοκρισία λόγω του ραδιοτηλεοπτικού ...............
Κάποια στιγμή δέσαμε μετά κόπων και βασάνων και με τη βοήθεια ενός φίλου μου που είχε έρθει να με πάρει. Όση ώρα ετοιμαζόμασταν για να αποβιβαστούμε άκουσα τον κυρ Ηλία και το φίλο μου να λένε:
«Αααα ποιος στη χάρη σας καπετάνιε, με 5 γυναίκες στο σκάφος!!» ο φίλος μου
«Ξέρεις τι είναι φίλε, να έχει 5 γυναίκες στο σκάφος, ένα πράγμα τους έλεγα το ξεχνούσαν αμέσως!!»
Εκεί κάπου, ήμουν έτοιμη να ορμήσω αλλά μετά ηρέμησα:
«Εσύ ποιανής φίλος είσαι;;»
«Της Seainaς»
«Αααα αυτή καλή ήταν, πλοήγησε κιόλας, λες και είχε κάνει μάθημα! Φαινόμενο!»
«Ναι εε;»
Τι ναι βρε συ, ευτυχώς που στα είπε ο «καλός» μας καπετάνιος γιατί αλλιώς δε θα με πίστευες!! Χα χα!!
Αυτά αγαπητά μου παιδιά!!
Συμπέρασμα;; Πέρασα τέλεια, μου άρεσε πολύ η ιστιοπλοΐα, ακόμα και υπό τις άγριες αυτές συνθήκες και διασκέδασα και στο υπόλοιπο κομμάτι της εκδρομής. Θα συγχαρώ τους υπεύθυνους της Νέας Γενιάς (γιατί όλο θάβουμε το δημόσιο, όταν κάνουν κάτι καλό να το λέμε!!) και θα παρακαλέσω να γίνονται συχνότερα και για περισσότερα άτομα τέτοιες δραστηριότητες!!!
Ταξιδεύστε τώρα με μερικές φωτογραφίες μου!!!











Αέρα στα πανιά σας!!!!

36 σχόλια:

Γκρινιάρης είπε...

Welcome back!

Πολύ ωραίες οι φωτογραφίες, και η αφήγηση βεβαίως βεβαίως!
Εγώ δε θα πιστέψω το παραμύθι με την πλοήγηση σου, νομίζω οτι είναι προϊόν της φαντασίας σου! :P
Ποιος ξέρει τι του κάνατε του Καπετάνιου 5 γυναίκες και αγανάκτησε! :D Και που'σαι, είσαι και sea-ina! Δεν ξέρεις οτι ποτέ δεν αμφισβητούμε τον καπετάνιο; Έχει το αλάηθητο!

Άντε, πάντα τέτοια!

ΥΓ. Εγώ πάντως ήμουν απ' αυτούς που χάρηκαν που δε θαλασσοπνίγηκες! Παρά τα πικρόχολά μου σχόλια! :)

Σοφία είπε...

Εύγε κοριτσάκι και εις ανώτερα! Οι φωτογραφίες τέλειες, ειδικά οι βραδυνές, και η αφήγηση επίσης. Ο καπετάνιος πολύ παλούκι όμως, ε; Εγώ στη θέση σου θα είχα πάρει το καράβι της γραμμής από την Αίγινα...

seaina είπε...

-->γκρινιάρης
Καλώς ήρθα!!
Δεν θα μπω στον κόπο να σε πείσω για τις ικανότητές μου στην πλοήγηση, μου αρκεί που ξέρω εγώ!
Επιπλέον, το αλάθητο το έχει ο καπετάνιος και εμείς κάναμε ό,τι ακριβώς μας έλεγε, δεν τον αμφισβτούσαμε. Απλά δεν τα πολυκαταφέρναμε!!
Υ.Γ. Κι εγώ χαίρομαι που δεν θαλασσοπνίγηκα!

-->σοφία
Ευχαριστώώ!!
Ξέσκισα τη φωτογραφική μηχανή .. σας έδειξα μόνο μερικές ενδεικτικές και όχι μόνο όμορφες φωτογραφίες!
Ο νευρικός καπετάνιος όντως παλούκι, αλλά επειδή είμαι και πεισματάρα δεν θα τον άφηνα να μας ρίξει ψυχολογικά!! Οπότε και επιστρέψαμε όπως ήρθαμε!!
Φιλάκια!!

elena είπε...

βρε καπετανισσα πολυ σε ζηλευω!!! καλημερα :-)

seaina είπε...

-->elena
Καλώς όρισες πίσω!! Πού χάθηκες βρε εσύ;;
Από το να με ζηλεύεις, δεν έχεις παρά να προσπαθήσεις να το κάνεις!! Δεν είναι τίποτα, αλλά και αυτό να μην μπορέσεις να κάνεις, μια εκδρομούλα σε μια παραλία είναι σταθερή αξία!!
Φιλάκια!!

Dralion είπε...

Καλημερα, και εις ανωτερα.

Ομορφες φωτογραφιες. Το πλοιο σας ειναι απο τις καλυτερες μαρκες της αγορας (Moody, αν ειδα σωστα).

Ο Σκιππερ σας αποτελει τυπικο παραδειγμα, μη σε ενοχλει. Ετσι ειναι (σχεδον) ολοι.

Η πρωτοβουλια του υπουργειου σωστη, μακαρι να συνεχιστει. Αν πραγματικα ενδιαφερεσαι, υπαρχουν αρκετες ευκαιριες για ιστιοπλοια στην Ελλαδα - πρεπει να το "κυνηγησεις" ομως.

Καλα ταξιδια

seaina είπε...

-->dralion
Ααα έτσι είστε όλοι σας;; Ή σχεδόν όλοι σας;; Ωραία!! Χα χα χα!
Σε ευχαριστώ και πάλι για τις χρήσιμες συμβουλές και θα ξαναπάω σίγουρα! Μου άρεσε πολύ .. άσε που έχω και έφεση τελικά!
Επίσης καλά ταξίδια!!

Ρε γμτ, να μπορούσα να σας έδειχνα φωτογραφία με εμένα στο τιμόνι και το καπέλο του καπετάνιου!!!!!!! ΟΛΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ!!!

Σοφία είπε...

Αχ ναι, δείξε μας!!! Όπως την άλλη φορά που μας είχες δείξει από το ράφτινγκ.

seaina είπε...

Χα χα χα!!
Αυτή είναι και με μαγιώ και δεν ξέρω .. ντρέπομαι!!
Έχει γέλιο γενικά!!!
Άσε που έχω και βιντεάκι όπου "οδηγάω" πολύ στυλ σου λέω!!!
Θα το σκεφτώ πάντως ..
Χα χα χα!!

ο φλύαρος αίολος είπε...

Εσύ τώρα είσαι η γνωστή καπετάνισσα; Και αν δεν είσαι...καλημερα:)

Παντού πήγατε μόνο στη Σαλαμίνα μας δεν ήρθατε. Θα θαμάσετε Βουρκάρι και σουβλάκι από τον Κρίνο. Την επόμενη φορά να ξέρεις. Μπορεί να σε βγάλει κατα δω ο δρόμος σου.

seaina είπε...

-->ο φλύαρος αίολος
Όχι δεν είμαι η γνωστή Καπετάνισσα.
Είμαι η seaina.
Καλώς όρισες στο πλοίο μου :-)
Σαλαμίνα έχω έρθει έχω κάτι συγγενείς και φίλους.

Dream_Rider είπε...

Καλες θάλασσες!!

Ζήλεψα...

Καλημέρα!

seaina είπε...

-->dream_rider
Καλώς όρισες κι εσύ!!
Ευχαριστώ και ανταποδίδω!!
Καλές θάλασσες!!

traveller είπε...

Seaina, καλώς ήρθες! Από ότι κατάλαβα, αρίστευσες στην οδήγηση ιστιοπλοϊκού!
Μπράβο σου, εύχομαι αργότερα κάποια στιγμή να βρεθείς και στο τιμόνι μιας πολυτελούς θαλαμηγού:))

Υ.Γ.Πάντως, ευτυχώς που δεν υπήρχαν τίποτα χαμηλά βράχια εκεί κοντα,
όσο οδηγούσες και απεφεύχθη ένας νέος....μίνι-τιτανικός:)) Φιλιά πολλά....

seaina είπε...

-->traveller
Αχ, από το στόμα σου και στου Θεού τ'αυτί! Αλλά δεν το βλέπω να έχω τέτοια προοπτική.
Πάντως βράχια δεν υπήρχαν και Τιτανικός δεν έλαβε χώρα!

Σπύρος Σεραφείμ είπε...

κι εσύ πού είσαι στις photos, ε;
πού;
:)

seaina είπε...

-->σπύρος σεραφείμ
Αααα είμαι σε 2 τουλάχιστον!
Είμαι δίπλα στον κυρ Ηλία και "είμαι" το χέρι στη φωτογραφία με το βραχιολάκι!
Άσε που σε όλες τις φωτογραφίες είμαι ακριβώς μπροστά τους και τις τραβάω!!! :-)

περαστικός είπε...

Εύγε, εύχομαι και άλλα τέτοια.

seaina είπε...

-->περαστικός
Ευχαριστώ πολύ το εύχομαι κι εγώ! :-)

ο φλύαρος αίολος είπε...

-->Θαλάσσαινα

Έχεις πάει στις όμορφες παραλίες Πυρλιακόνι, κολώνες, Ηλιαχτή και Κανάκια;

Αυτές είναι παραλίες Σαρωνικού...

seaina είπε...

-->ο φλύαρος αίολος
Αχ μη με λες Θαλάσσαινα, μου ακούγεται σαν το "Γιώργαινα"!!
Το sea-ina προέρχεται από το Μαρίνα --> Mare - ina --> sea-ina!
Τις παραλίες που λες δεν τις ξέρω, αλλά μιας και τις προτείνεις θα τις ανακαλύψω!
Καλή σου ημέρα!

spaigeck είπε...

καλώς όρισες ταλαίπωρε θαλασσοπώρε και καπετάνισσα με δίπλωμα πια!!!!!
οι περιγραφές σου είναι πάντα πολύ ανάλυτικές και άκρως βοηθητικές....
φιλάκια....

seaina είπε...

-->spaigeck
Καλώς σας βρήκα και εσάς!!

LikeToBite είπε...

Και εις ανώτερα! Ίσως το καλύτερο σπορ για αυτούς που αγαπούν τη θάλασσα χειμώνα καλοκαίρι.

seaina είπε...

-->liketobite
Ευχαριστώ!!
Είναι πολύ καλό και ενδιαφέρον θαλάσσιο σπορ, όντως!!
Καλησπέρα!

AmanAM είπε...

Καπετάνισα, θέλω μια χάρη:

Πότε ακριβώς ταξιδέψατε, πόσοι-πόσες ήσασταν, αν σας πρόσφεραν όντως πρωινό, μεσημεριανό κλπ.

Μαζεύω στοιχεία για τα τριήμερα του Υπ Νέας Γενιάς...

http://sailing4all.blogspot.com/

seaina είπε...

-->amanam
Ευχαρίστως να βοηθήσω, για την πληρέστερη πληροφόρηση γύρω από τα 3ήμερα.
Εγώ ταξίδεψα στις 15/6 αλλά ξέρω ότι τα 3ήμερα γίνονται όλα τα ΣΚ το Ιουνίου και μέχρι 15 Ιουλίου και το Σεπτέμβριο.
Είμαστε 5 σκάφη των 8 ατόμων αλλά το δικό μας που ήταν πιο μικρό ήταν 6 ατόμων.
Πρωινό και ελαφρα γεύματα που έλεγαν ότι περιλαμβάνονται ήταν καφές, γάλα, ψωμί, τυρί, ζαμπόν, νερά και αυτά.
Μεσημεριανό τρώγαμε έξω σε ταβέρνες.
Ό,τι άλλο θες ρώτα ..

AmanAM είπε...

Έχεις φωτογραφίες και των άλλων σκαφών? Έχεις μήπως κάποια στοιχεία παιδιών που συμμετείχαν, που θα μπορούσαν να μου πουν πόσα άτομα επέβαιναν και την ταυτότητα των σκαφών (όνομα-νηολόγιο)

το email μου είναι:
antonismangos@gmail.com

Μαζεύω στοιχεία, γιατί γίνεται της πουτ@ν@ς!!! Το Υπουργείο Νέας Γενιάς εισπράττει από εσάς 50 ευρά, και τσοντάρει άλλα 125, και για κάθε ένας σας, πληρώνει στην πραγματικότητα συνολικά 175 ευρά.


Στην τιμή αυτή συμπεριλαμβάνεται πρωινό και ελαφρύ γεύμα καθώς και ο σκίππερ.

Ο σκίππερ οφείλει να σας διδάξει μετεωρολογία, προσανατολισμό, βασικές αρχές ιστιοπλοΐας, κλπ.

175 ευρώ το άτομο επι 8 άτομα=1400 ευρώ.
Η κρουαζιέρα είναι καλοπληρωμένη.
(Ούτε ακριβά-ούτε ξεφτίλα)

Αλλά έπρεπε να σας προσφέρουν "πραγματικά" επαγγελματικά σκάφη και όχι μαϊμού, με σωστικά και εξοπλισμό για τέτοια ταξίδια, με χώρο και με άνεση, με ευγενικό -επαγγελματία σκίππερ, και με άδεια για τέτοια ταξίδια.
Ο σκίππερ και το σκάφος για τα λεφτά που παίρνουνε, έπρεπε να κόψουν τιμολόγιο, να αποδώσουν ΦΠΑ, να πληρώνουν ΤΕΒΕ-κλέβε κλπ.

Την διαχείριση λοιπόν όλης της ιστορίας, την έχουν αναλάβει οι όμιλοι.
Οι περισσότεροι Όμιλοι δεν έχουν επαγγελματικά σκάφη, και καρπούνται μαύρα κάποιοι ξύπνιοι τα λεφτά (ποιος ξέρει, μπορεί να είναι στο κόλπο και κάποια λαμόγια στο Υπουργείο Νέας γενιάς) και δίνουν κάποια ψίχουλα σε σκάφη σαν το ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ, και με πραγματικό κίνδυνο για την ζωή σας (αφού τα σκάφη αυτά δεν πληρούν τις προϋποθέσεις για τέτοια ταξίδια και για τόσους επιβάτες) και παίζονται παιχνίδια στις πλάτες σας...

Εκτός λοιπόν της όποιας φοροδιαφυγής, και του αθέμιτου ανταγωνισμού προς τον κλάδο των πραγματικών επαγγελματικών σκαφών, στον βωμό του κέρδους, παίζουνε και με τις ζωές σας.

Έχω ήδη μαζέψει πολλά στοιχεία (και προσωπικά και από το ιντερνετ) και προσπαθώ να μαζέψω και άλλα, όσα πιο πολλά μπορώ, σχετικά με τα σκάφη που χρησιμοποιούνται, και με τον αριθμό των ατόμων που επιβαίνουν.

Έχω βρει σκάφη που είναι παμπάλαια και μικρά, και δεν έπρεπε να νοικιαστούν πάνω από 700-800 το πολύ 900 ευρώ το τριήμερο, τελικά πληρώνονται από το Υπουργείο 1400 (άσχετα ποιοι τρώνε τα λεφτά) και ενώ έχουν άδεια για 6 άτομα, ταξιδεύουν με 8 και 1 ο σκίππερ 9 ή τα σκάφη που έχουν άδειες για 8 ταξιδεύουν με 9. Απορώ δε τι κάνουν και τα λιμεναρχεία της Αίγινας και του Πόρου!!! Κοιμούνται???

Αν ένα τέτοιο σκάφος πάθει κάποιο ατύχημα, ποιος θα ευθύνεται για όσους πνιγούν ελλείψει σωστικών?

Δεν χρειαζόμαστε κάποιον "Λούσιο" για να ξυπνήσουμε, πρέπει κάτι να γίνει ώστε και το πρόγραμμα να σας προσφέρει καλύτερα σκάφη και υπηρεσίες, και να μην γίνεται με εκπτώσεις περί της ασφάλειας σας.

Αντώνης Μάγγος

AmanAM είπε...

και για να ξέρεις με ποιόν "τρελό" συζητάς, πάρε μια γεύση:

http://clubs.pathfinder.gr/sailing_charters

seaina είπε...

-->amanam
Αγαπητέ amanam, δεν νομίζω ότι είναι σωστό να σου δώσω τηλέφωνα και ονόματα παιδιών από τα 3ήμερα.
Αυτά που μπορώ να σου πω εγώ είναι ότι συμμετείχαμε 6-8 άτομα σε κάθε σκάφος, ανάλογα με το μέγεθος του σκάφους, στα οποία είχαμε τη δυνατότητα να λάβουμε ελαφριά γεύματα.
Όλα αυτά με 50€ κάθε παιδί.
Τα σκάφη δεν ξέρω να τα κρίνω, αλλά επειδή ζητήσαμε από τον skipper να μας δείξει σωσίβια και φωτοβολίδες (που δεν ήταν ληγμένες) είδαμε ότι υπήρχαν μέσα διάσωσης.
Ο skipper μας ήταν έμπειρος και με χρόνια πολλά στο τιμόνι, καθώς και με πολλούς αγώνες ιστιοπλοΐας στο ενεργητικό του. Σε καμία περίπτωση δεν αισθάνθηκα ότι κινδυνεύω ..
Δεν είμαι σε θέση να κρίνω, αλλά θα έλεγα να το ψάξεις πολύ καλά πριν κατηγορήσεις πράγματα και καταστάσεις επειδή αν μη τι άλλο αυτά τα προγράμματα είναι ενδιαφέροντα και μαθαίνουν σε άσχετους σαν κι εμένα τις χαρές της ιστιοπλοΐας.
Ελπίζω να βοήθησα ..

Dralion είπε...

Αγαπητε Αντωνη, δεν μπορω να σε καταλαβω. Ισχυριζεσαι οτι εγιναν λαμογια, αλλα δεν βλεπω στοιχεια.

Ουτε τις "εσωτερικες" τιμες ξερεις, ουτε την κατασταση του πλοιου. Πως ξερεις τι ποσον πληρωσε η καθε πλευρα (υπουργειο, ομιλος, σκιππερ); Το μονο που ειναι γνωστο ειναι τα χρηματα που πληρωσε ο καθε επιβατης. Επισης πως γνωριζεις την κατασταση του πλοιου; Πως γνωριζεις αν ειχε υπεραριθμους επιβατες η οχι; Γιατι γραφεις οτι το πλοιο ηταν "σκυλοπνιχτης"; Ξερεις τι προδιαγραφες ασφαλειας ειχε πανω;

Πανω στο παθος σου να κατηγορησεις το Υπ. Νεας Γενιας σπερνεις αμφιβολιες και ανασφαλειες σε ανθρωπους που ξεκινησαν να ενδιαφερονται για την ιστιοπλοια. Ετσι οπως τα γραφεις, θα τους διωξεις.

Δεν θελω να υπερασπιστω το υπουργειο. Μπορει να εγιναν και λαμογια και δωροδωκιες και ολα οσα λες. Αν εχεις στοιχεια αποδειξε το και κραξε τους. Αλλα μεχρι τωρα κανεις μονο αοριστες υποθεσεις.

Δεν ανηκει εδω στην συζητηση και μαλλον δεν ενδιαφερει την οικοδεσποινα του μπλογκ. Αλλα να παρατηρησω, οτι 1400 ευρω / τριημερο (Ιουνης και Σ/Κ) συν τον Σκιππερ ειναι πολυ λιγα λεφτα. Εγω δεν θα δεχομουν και δεν ξερω καμμια εταιρεια που να κανει την δουλεια με τοσο λιγα. Το Σ/Κ "κοβει" 2 βδομαδες κανονικου ναυλου, οπως ξερεις πολυ καλα. Μια μεση τιμη για 4καμπινο σκαφος ειναι 2200 ευρω/βδομαδα (= 4400 στο διβδομαδο). Για να το δωσεις λοιπον με 1400 το Σ/Κ πρεπει να εχεις τρελλες αναδουλειες, αλλιως δεν σε συμφερει. Αφηνω που τα εσοδα δεν ειναι 1400 σιγουρα, γιατι δεν ξερεις απο πριν, ποσα ατομα θα ερθουν.

Το Υπ. Νεας Γενιας μαλλον αναγκαστικα πηγε στους διαφορους ομιλους. Στην οποιαδηποτε εταιρεια, θα κοστιζε τουλαχιστον τα διπλα.
Ειπαμε, λαμογια υπαρχουν παντου. Αν εχεις στοιχεια, φερτα να τους ξεφωνισουμε μαζι. Αλλα μεχρι στιγμης δεν βλεπω τιποτα υποπτο.

Με εκτιμηση.

AmanAM είπε...

Σε βρίσκω πολύ ενήμερο!!!
Μιλάς λογικά, και κατ αρχάς έχεις δίκιο. Μάλιστα κάπως έτσι σκεφτόμουνα κι εγώ πέρισυ, γι αυτό και δεν με είχε απασχολήσει το θέμα, γιατί δεν είχα αντιληφθεί κάτι λάθος.

Όντως ελπίζω ότι δεν κάνουμε κατάχρηση, συζητώντας το θέμα εδώ, αν ενοχλήσουμε, ελπίζω να μας πουν να σταματήσουμε και να βρούμε άλλο χώρο συζήτησης.

Λοιπόν, το θέμα το ψάχνω περίπου ένα μήνα τώρα, και έχω μαζέψει αρκετά στοιχεία ήδη, και σιγά σιγά θα μαζέψω περισσότερα. Δεν είναι ο κατάλληλος χρόνος για να παραθέσω τα στοιχεία που ήδη έχω μαζέψει. Αλλά μπορώ να σου πω τι έχω ανακαλύψει:

Κάποιοι όμιλοι, ακριβώς επειδή δεν μπορούν να δεσμεύσουν ένα πραγματικά επαγγελματικό σκάφος για 2 εβδομάδες, προκειμένου να κάνει ένα Σαββατοκύριακο, χρησιμοποιούν σκάφη ιδιωτικά.

Και τα ιδιωτικά, είναι ασφαλή σκάφη, για όνομα του Θεού, αλλά... Έχουν το 1/3 του σωστικού εξοπλισμού ενός επαγγελματικού σκάφους!!! Μόνο το φαρμακείο που υποχρεούται να έχει ένα επαγγελματικό σκάφος, κοστίζει άνω των 300 ευρώ!!!
Τα σκάφη αναψυχής, δεν υποχρεούνται σε life raft, δεν έχουν epirb, και πολλά άλλα.

Επίσης δεν αποδίδουν ΦΠΑ, δεν τηρούν βιβλία και γενικά κάθε ναύλωση τέτοιου σκάφους είναι 1000% παράνομη.

Το να συμβαίνει λοιπόν αυτό, με την ανοχή του Υπουργείου Νέας γενιάς, είναι σκανδαλώδες.

Σκανδαλώδες είναι επίσης, ότι οι πολλοί όμιλοι κρατάνε μίζα. Λέω πολλοί και όχι όλοι, γιατί δεν έχω καταφέρει να βρω στοιχεία για όλους τους εμπλεκόμενους ομίλους, για 4-5 που έχω βρει στοιχεία, κρατάνε μέχρι και τα μισά.

Οι όμιλοι δεν δικαιούνται να κάνουν μεσιτείες, οπότε και αυτό είναι σκανδαλώδες.

Παιδιά, όλο αυτό είναι μαύρο χρήμα. Το ότι ο σκοπός είναι αγαθός, δεν σημαίνει ότι αγιάζονται τα μέσα!!!

Αλλά, ας επανέλθουμε στο θέμα ασφάλειας, που τελικά είναι το πιο ουσιαστικό... Τα ιστιοπλοϊκά σκάφη, είναι τόσο ασφαλή (από την φύση τους) που πρέπει όσο και να προσπαθήσεις για να το βουλιάξεις, και αυτό θα γλυτώνει!!! Αρκεί να μην βάλεις σημάδι τις ξέρες...

Παρόλα αυτά το κάθε σκάφος, αν και μπορεί άνετα να ταξιδέψει με περισσότερους επιβάτες από ότι λένε οι προδιαγραφές του, το βεβαιώνω και εγώ, έχει κάποιες προδιαγραφές ατόμων και έχει κάποια σωστικά... Το ξέρεις ότι έχουν στοιβαχτεί 9 άτομα σε 32άρι Βavaria για τριήμερο Νέας Γενιάς?
Το ότι δεν πνίγηκαν, δεν σημαίνει ότι αυτό δεν ήταν επικίνδυνο και παράνομο (ως προς τις προδιαγραφές ασφαλείας)!!!

Τρικάμπινα σκάφη φορτώνονται με 8 επιβάτες και 1 σκίππερ = 9 συνολικά επιβαίνοντες, ενώ ακόμα και αν είναι επαγγελματικό αποκλείεται να έχει ΠΓΕ για 9 άτομα.

Μπες στο http://www.nokavalas.gr/anakoinwseis/anakoinws80.htm και θαύμασε τρικάμπινα σκάφη με 8 νέους... Τα 6 σκάφη που συμμετέχουν στο πρόγραμμα είναι του 1988 και του 1990 (εκτός ενός του 2002). Τα σκάφη αυτά εφ όσον είναι καλοσυντηρημένα, μπορούν να νοικιασούν (αν βρουν πελάτη τόσο παλιά σκάφη) προς 1200-1400 ευρώ την εβδομάδα. Άρα για το τριήμερο με τον σκίππερ, με τίποτα δεν νοικιάζονται πάνω από 800-900 ευρώ (στο τοπ της σεζόν, και χωρίς την παραμικρή έκπτωση). Άρα τα 1400 που στοιχίζουν στο Υπ. Νέας Γενιάς είναι σκανδαλώδες και αυτό!!!

Αλλά και τα τετρακάμπινα, δεν είναι βέβαιο ότι έχουν σωστικά για 9... Δεν ξέρω να υπάρχουν πολλά επαγγελματικά με 10άρι life raft ενώ είναι τετρακάμπινα.
Το 99,9% έχουν 8άρι life raft, τουτέστιν είναι παράνομο να ταξιδεύουν με περισσότερους των 8 επιβαινόντων.

Ο λόγος που αφυπνήστηκα ήταν μια Παρασκευή πριν ένα μήνα περίπου, που έφευγα για βόλτα με το δικό μου σκάφος, είδα με τα μάτια μου κάποια τρικάμπινα σκάφη (Βavaria 38 και jeanneau 37) να ξεκινάνε με 9 άτομα το καθένα!!! Μετρούσα κεφάλια, και δεν πίστευα στα ματια μου, τόσοι νέοι στοιβαγμένοι σε αυτά τα σκάφη...

Παιδιά, η ιστιοπλοΐα δεν είναι τόσο ακριβή έτσι και αλλιώς!!!
Μια νορμάλ τιμή για τετρακάμπινο σκάφος, είναι από 1500 μέχρι 2500 την εβδομάδα + 900 ο σκίππερ + 100-150 ευρώ τα πετρέλαια...

Άρα κατ άτομο, μια εβδομάδα στοιχίζει κατ άτομο από 330-450 ευρώ την εβδομάδα. Εφ όσον ξέρετε ιστιοπλοΐα (και δεν χρειάζεστε σκίππερ) στοιχίζει 200-300 ευρώ το άτομο την εβδομάδα.

Δεν είναι απαγορευτικά τα κόστη. Παρόλα αυτά, η πριμοδότηση τέτοιων εκδρομών από το Υπ Νέας γενιάς είναι στον σωστό δρόμο, και είναι πολύ θετικές τέτοιες πρωτοβουλίες. Μακάρι να ακολουθήσουν και άλλες τέτοιες προσπάθειες.
Δεν κανω αντιπολίτευση σε όσους εμπνεύστηκαν αυτή την δραστηριότητα. Θεωρώ όμως ότι στην εφαρμογή, έχουν ετυχήσει, έχουν ρίξει το μπαλάκι της υλοποίησης στους ομίλους, και εκεί έχουν γίνει οι εκπτώσεις επί της ασφάλειας και οι παρανομίες (πιθανόν εν αγνοία ή με την κάλυψη κάποιων μέσα από το Υπουργείο, αυτό δεν μπορώ να το ξέρω ούτε και να το μάθω)

Αντώνης

AmanAM είπε...

λαθος λινκ έστειλα...
το σωστό είναι:
http://www.kavalasailing.gr/content/view/33/54/lang,gr/

αριστερά, έχει στοιχεία για κάθε σκάφος, με το όνομα τους... Μόνοι τους λένε ότι τα κάποια σκάφη εξ αυτών είναι για 6 άτομα, και τα φορτώνουν μέχρι και με 8 (+ο σκίππερ=9!!!) και τα άλλα για 8...

Κάνε κλικ στο σκάφος ΝΕΛΑ για παράδειγμα, είναι τρικάμπινο και κοστίζει 1200-1400 ευρώ, απαζάρευτα και χωρίς καμμία έκπτωση, την εβδομάδα!!! Η συνήθης έκπτωση είναι 20-30%.
Πολλές φορές και παραπάνω!!!

Dralion είπε...

Αγαπητη οικοδεσποινα και Αντωνη καλημερα,

κανουμε εδω καταχρηση χωρου. Επειδη το θεμα ειναι ενδιαφερον, προτεινω να μεταφερουμε την συζητηση καπου αλλου. Το δικο μου μπλογκ ειναι μια προταση - θα δω αν μπορεσω να ανεβασω καποιο σχετικο ποστ τις επομενες μερες. Αλλες προτασεις δεκτες.

Αντωνη σε πολλα απ' οσα λες εχεις απολυτο δικιο. Δεν αμφισβητω τις αλλες περιπτωσεις που αναφερεις οτι ειδες. Αλλα εδω σχολιαζουμε τις εμπειριες της οικοδεσποινας. Η seaina δεν εγραψε πουθενα κατι που να δειχνει υπεραριθμους επιβατες, ουτε ελλειψη σωστικων μεσων (ΟΚ, δεν εχει εμπειριες για να αναγνωρισει το epirb και το 8ρι liferaft).

Η πρωτοβουλια του υπουργειου ειναι σωστη - σ' αυτο συμφωνουμε. Απο κει και μετα, αν ολα γινονταν σωστα, η τιμη θα ηταν τουλαχιστον 2πλασια. Δεν θελω να κανω οικονομοτεχνικες αναλυσεις εδω, αλλα πιστευω οτι συμφωνεις κι εσυ σ' αυτο.
Το υπουργειο ειχε την δυνατοτητα ειτε να κανει "τα στραβα ματια" για το μαυρο χρημα, ειτε να διπλασιασει τις τιμες (και το δικο του κονδυλιο), ειτε να μην κανει τιποτα. Ε, στην Ελλαδα ειμαστε, το να κανει το κρατος τα στραβα ματια ειναι συνηθισμενο φαινομενο. Οχι οτι συμφωνω μ' αυτο. Καθε αλλο. Αγανακτω οπως εσυ.

Παρα την αγανακτηση μας σαν επαγγελματιες εναντιον του υπουργειου, θα πρεπει να σεβαστουμε τον χωρο της οικοδεσποινας και να μην μετατρεψουμε την ομορφη εμπειρια που ειχε και το ομορφο ποστ που εγραψε σε πεδιο διαμαχης και καταγγελιας. Γι' αυτο σταματαω την κουβεντα εδω. Συνεχιζω ευχαριστως σε αλλο διαδικτυακο τοπο.

Υ.Γ. Ειχα καποτε εταιρεια τσαρτερ και ξερω την αγορα :-)

seaina είπε...

-->amanam & dralion
Εννοείται ότι μπορείτε ελεύθερα να εκφράζετε τις απόψεις σας.
Προσωπικά όμως, δε συμμετέχω όπως καταλάβατε, επειδή τα στοιχεία που ανταλλάσετε είναι εξειδικευμένα και πολλές φορές ακατανόητα για κάποιον μη σχετικό με την ιστιοπλοΐα.
Καλό μήνα και στους 2 σας!

AmanAM είπε...

Εγώ διάβασα από την οικοδέσποινα ότι ο καπετάνιος ήταν απότομος και αγενής, η περιγραφή δεν μου έδωσε την εικόνα ότι η οικοδέσποινα και οι φίλες της έμαθαν πρώτες βοήθειες, μετεωρολογία, προσανατολισμό και βασικές αρχές ιστιοπλοΐας από έμπειρο εκπαιδευτή, το πρωϊνό και το ελαφρύ γεύμα θα έκανε να αγανακτήσει και ένας Αλβανός τουρίστας (να με συμπαθάνε οι Αλβανοί), και γενικά δεν πείστηκα ότι επληρώθηκε η βαρύγδουπη παρουσίαση αυτής της δραστηριότητας...

Η απεραντοσύνη της θάλασσας, οι ήχοι της "ησυχίας" ενώ κάνεις ιστιοπλοΐα και ο φλοίσβος της θάλασσας όπως προχωράει το σκάφος με τον άνεμο, το βάπτισμα γενικότερα στην φύση είναι τόσο πολύτιμο, που είναι φυσικό παρά την αγένεια και την άξεστη συμπεριφορά του καπετάν Ηλία, οι κοπελιές να πέρασαν μια θετική εμπειρία. θα μπορούσε να είναι πολύ καλύτερα σε ένα σκάφος που να άξιζε τα λεφτά που πληρώθηκαν, και σε έναν σκίππερ που να θύμιζε όσα λέει η προκύρηξη.

Το συγκεκριμμένο σκάφος το θεωρώ επιεικώς απαράδεκτο για να νοικιάζεται, σαν ιδιωτικό είναι μια χαρά σκάφος.

Για το κόστος, έχω την άποψη ότι το φτηνό το κρέας το τρώνε οι σκύλοι. Και δεν θεωρώ ότι η νέα γενιά πρέπει να εκπαιδεύεται στην φτήνεια και στις εκπτώσεις από όσα δικαιούται ή από την ασφάλεια της.

Για το σκάφος του κυρ Ηλία, τα 175 ευρώ το άτομο για ένα Σαββατοκύριακο είναι πολύ ακριβά. Για σκάφη τύπου bavaria 44 ή cyclades 43, 4-5 ετών, είναι μια χαρά χρήματα, εφ όσον οργάνωναν κάποια γκρουπάκια και για μεσοβδόμαδα τριήμερα, κι έτσι να γίνονται 2 τριήμερα την εβδομάδα. Τα σκάφη έτσι θα ήταν καλοπληρωμένα.

Οι πενταήμερες εκδρομές των σχολείων, οι εκδρομές των φοιτητών στα Πανεπιστήμια κλπ δεν γίνονται μόνο Σαββατοκύριακα, αλλά και καθημερινές. Μια χαρά θα μπορούσε να οργανωθεί με πιο ρεαλιστικό τρόπο που θα ικανοποιούσε και έναν πραγματικό επαγγελματία.

Αν υποθέσουμε ότι για ένα bavaria 44 προσφεραν 2800 για 2 τριήμερα την εβδομάδα, βγάλε τον σκίππερ (για έξη μέρες) 780, βγάλε κάνα κατοστάρικο το πετρέλαιο, και κάνα 200 τα πρωϊνά και τα φρούτα-σαλάτες-μακαρονάδα ή σάντουιτς για 6 μέρες, θα έμεναν νετ στον ιδιοκτήτη 1800 ευρώ. Ποιός ιδιοκτήτης παίρνει παραπάνω (και μάλιστα για 6 μέρες) για ένα bavaria 44 ή για τα cyclades???

Δεν βλέπω λοιπόν τον λόγο να ταξιδεύουν με 3κάμπινα του 1988 ή του 1990 (βλέπε τι γίνεται στην Καβάλα) που τα δημοσιεύουν μόνοι τους... 8+1 Σκίππερ= 9άτομα σε beneteau 370 του 1990 ή σε Απόλλωνες 39 του 1988!!!
Ο μόνος λόγος είναι για να τρώνε τα λεφτά οι όμιλοι!!!

Με τιμοκατάλογο 1200 την εβδομάδα, φεύγουν για 1400 το δυομισαήμερο...

Δεν τα λέω από το κεφάλι μου, τα λένε μόνοι τους στο site τους!!!

:-)