Παρασκευή 8 Ιουνίου 2007

ClickComments

Το βρήκα στο blog του Πάρη Αποστολόπουλου και το βρήκα διασκεδαστικό!
Είπα να το εγκαταστήσω, αλλά σύντομα ανακάλυψα ότι οι οδηγίες αναφέρονται σε όσους έχουν default templates. Άρα δεν μπορούσα να το εγκαταστήσω. Κάπου εκεί υπήρχε και ένα email, που σε παρότρυνε να χρησιμοποιήσεις σε περίπτωση που είχες κάποιο πρόβλημα ή κάποια απορία. Οπότε έστειλα για να επιβεβαιώσω ότι το ClickComments δεν μπορώ να το εγκαταστήσω.
Μετά από 5-6 emails που ανταλλάξαμε (όλα μέσα στο Σαββατοκύριακο) με κάποιον Krates, ο οποίος σκίστηκε να μου εξηγεί πώς μπορώ να το βάλω στον κώδικά μου, στο τέλος μου πρότεινε να του δώσω το username μου και ένα temporary nickname μου, να μπει να το κάνει αυτός για μένα.
Πέστε με χαζή, ευκολόπιστη, αλλά αφού το σκέφτηκα, άλλαξα το nickname μου και του τα έστειλα. Πριν από λίγο είδα το ClickComments στο blog μου και ένα τελευταίο email από τον Krates, ο οποίος μου επιβεβαίωνε το ότι μου έγραψε τον κώδικα, με συμβούλεψε να ξανααλλάξω το nickname μου και τέλος με παρότρυνε να του ξανααπευθύνω "email" σε περίπτωση που έχω κάποιο άλλο πρόβλημα.
Δεν το πίστευα ότι υπάρχουν άνθρωποι οι οποίοι μπορούν να σε βοηθήσουν, δίχως να σε ξέρουν, άμεσα και Κυριακάτικα. Θα μου πεις αυτή είναι η δουλειά τους, αλλά όπως φαίνεται στο εξωτερικό οι "γραμμές βοήθειας" παρέχουν όντως βοήθεια.
Για το προγραμματάκι τώρα:
Το ClickComments είναι ένα προγραμματάκι, που παρέχει τη δυνατότητα σε όποιον επισκέπτη-αναγνώστη ενός blog θέλει, απλά να αξιολογήσει ένα κείμενο, δίχως να του αφήσει κάποιο σχόλιο. Οπότε please feel free to leave me a "click" on ClickComments!!

ΤΗΑΝΚ ΥΟΥ KRATES VERY MUCH!!!!!

15 σχόλια:

javapapo είπε...

ευχαριστώ για το reference! έριξα και την ψήφο μου, είμαι τακτικός σου αναγνώστης παρόλο που δεν αφήνω comments!

Σοφία είπε...

Πολύ ενδιαφέρον το προγραμματάκι. Όσο για τις γραμμές βοήθειας, ο Krates μπορεί να ήταν και Έλληνας. Έχω δύο φίλους στην Ελλάδα που κάνουν τέτοιου είδους δουλειά για ξένες εταιρείες. Βασικά πληρώνονται τρελά λεφτά για τα ελληνικά δεδομένα και δουλεύουν από το σπίτι 16 ώρες το 24ωρο, 7 μέρες την εβδομάδα, υποστηρίζοντας πελάτες σε όλο τον κόσμο. Είναι καλή φάση αν είσαι άνθρωπος που στρώνει κώλο.

seaina είπε...

-->paris apostolopoulos
Παρακαλώ :-)
Από εδώ και πέρα λοιπόν θα κλικάρεις αντί να μην αφήνεις σχόλιο! Χι χι!!

-->σοφία
Δεν ξέρω αν ήταν έλληνας, μιας και τα emails μας ήταν στα αγγλικά. Ό,τι και να ήταν πάντως ήταν ένας άνθρωπος που "έστρωσε κώλο" και με βοήθησε τρελά!!
Φιλάκια!

lo-li είπε...

KAAAΛΗΜΕΡΑΑΑΑ:-)
Τέλειο προγραμματάκι! Α κι όσο για comments αυτό που λέει κι ο Πάρις από πάνω, μην κοιτάς αν δε σου αφήνουμε παιρνάμε συχνά απ' αυτή τη γειτονιά!

lo-li είπε...

χμ...όχι παιρνάμε...περνάμε εννούσα!

seaina είπε...

-->lo-li
Λοιπόν έχω αναρωτηθεί πάμπολες φορές για το αν υπάρχουν άλλοι άνθρωποι που μπορεί να διαβάζουν το εκάστοτε blog, πέραν των σχολιαστών .. και όπως φαίνεται υπάρχουν!
Σας ευχαριστώ κι εσένα και τον Πάρη και ελπίζω να σας κρατάω όμορφη συντροφιά!!
Φιλάκια !!

Πίκος Απίκος είπε...

Είμαι πολύ τεμπέλης για να αφήσω σχόλιο (ποιος να γράφει τώρα είναι και τέτοιες οι αποστάσεις μεταξύ των γραμμάτων στο πληκτρολόγιο, μας φάγανε οι αποστάσεις...). Αλλά πάλι που να μετακινώ το ποντίκι τώρα, να πάω τον κέρσορα πάνω στο εικονίδιο που λες και να κάνω κλικ (μιλάμε για υπερπροσπάθεια όχι αστεία...).

Χμμμ... μόλις το συνειδητοποίησα ότι έγραψα σχόλιο, θα φταίει το γυμναστήριο που δεν ξεκίνησα ποτέ για τις extreme αντοχές μου σήμερα χα,χα.

Πολύ πρακτική προσθήκη στο μπλογκ σου αυτή που έκανες, παραδέχομαι!

Τιμή και δόξα στην καπετάνισσα!

Τα λέμε σύντομα.

seaina είπε...

-->πίκος απίκος
Χα χα χα!!
Είδες βρε και σχόλιο που αφήνεις και στο clickcomments κλικάρεις?
Μια ιδέα είναι όλα βρε!!
Φιλιά!!

Ανώνυμος είπε...

Επειδή έχουμε γίνει κατ' επανάληψη ρεζίλι στους ξένους (βλέπε "you dance very good" σε προηγούμενο post, κλπ), τουλάχιστον διόρθωσε το "THANK YOY" και κάνε το "THANK YOU"

Γκρινιάρης είπε...

Καλημέρα!

Είμαι ο μόνος που δεν τρελάθηκε με το προγραμματάκι;;;

Τι να κάνεις ένα κλικ, τι 3 κλικ ΄και δυο λέξεις. Anyway!

Σοφία είπε...

Εγώ θα κλικάρω και θα γράφω και σχόλια, γιατί τα σχόλια είναι που κάνουν τη διαφορά ;-)

seaina είπε...

-->γκρινιάρης
Καλημέρα, δεν τρελάθηκα με το προγραμματάκι ούτε εγώ, απλά για κάποιους είναι βολικό και προτιμητέο .. προφανώς όχι για σένα!

-->σοφία
Σωστή!!

Γκρινιάρης είπε...

Επίσης παρατήρησα οτι έχει μόνο θετικά σχόλια! Κελεπούρι, τέλειο κλπ. Τι πράγματα είναι αυτά; Γιατί να μην έχει κι ένα "Βαρετό", ένα "Δεν άντεξα να το διαβάσω μέχρι τέλος", ή ένα "άσε το blogging και πιάσε το πλέξιμο";

Ενίσταμαι εντόνως!

seaina είπε...

-->γκρινιάρης
Αγαπημένε μου γκρινιάρη, που όλο γκρινιάζεις. Κανένας δεν υποστήριξε ότι είναι το πρόγραμμα του αιώνα και κανένας επίσης δεν σε υποχρεώνει να το χρησιμοποιήσεις!!
Επιπλέον αυτή η παρατήρηση ήταν και δική μου προς τον Krates, ο οποίος μου είπε ότι "they are working on it"!

Ανώνυμος είπε...

Χαχαχα γκρινιάρη, τέλειος!!! Κι εγώ θα ήθελα να προστεθούν κατηγορίες όπως "ωχ το μάτι μου", "έλεος πια" και "τι άλλο θα ακούσουμε" (καθώς και την πολύ δημοφιλή κατηγορία "αυτό αν το διαβάσει κάποιος άλλος ας μου κάνει κι εμένα την περίληψη γιατί βαριέμαι να το ξεκινήσω και μόνο που το βλέπω")