Τετάρτη 26 Μαρτίου 2008

Musicovery.com

Το ανακάλυψα πρόσφατα και το βρήκα ενδιαφέρον.
Είναι ένα site το οποίο σου δίνει τη δυνατότητα να ακούς διαφόρων ειδών τραγούδια, ανάλογα με τη διάθεσή σου.
Δηλώνεις αρχικά τη διάθεσή σου, το είδος μουσικής που σου αρέσει, αν θες το ρυθμό των τραγουδιών (αν θες dance ή όχι κομμάτια), αν θες δηλώνεις ένα εύρος δεκαετιών των μουσικών επιλογών και στο τέλος με βάση τα παραπάνω φτιάχνεται ένα είδος δενδροδιαγράμματος, με κόμβους τα επιλεγόμενα τραγούδια.
Εν συνεχεία αν θες δηλώνεις αν απο αυτά που παίζουν κάποιο σου αρέσει ή όχι και έτσι φτιάχνεται και μια προσωπική λίστα τραγουδιών.
Αν σας ενδιαφέρει, παίξτε λιγάκι.

8 σχόλια:

Γκρινιάρης είπε...

Kαλημέρα!

Θα το δοκιμάσω άμεσα. Τώρα δηλαδή.

Γκρινιάρης είπε...

Δε μπορώ να πω οτι με ενθουσίασε. Αφ' ενός το βρήκα λίγο αργό, και αφεταίρου αυτά που έπαιξε δεν έπεσαν κοντά στα γούστα μου. Το Pandora (πο τώρα δε δουλεύει εκτός ΗΠΑ) ήταν πάρα πολύ πιο ακριβές.

seaina είπε...

-->γκρινιάρης
Ούτε εμένα με ενθουσίασε, αλλά όπως προ-είπα το βρήκα αρκετά ενδιαφέρον.

Σοφία είπε...

Εμένα μ' αρέσει πάντως! Ωραία ιδέα :-)

seaina είπε...

-->σοφία
Όντως έξυπνη ιδέα, αλλα επιδέχεται πολλών βελτιώσεων.
Καλημέρα!

Zarathustra είπε...

καλά με αφήνει έκπληκτη το ποστ σου...πολύ ωραία και πρωτότυπη ιδέα...μπράβο ρε θηρίο!!!που το ανακάλυψες?????
θα μπω τώρα και θα του αλλάξω τα φώτα...είμαι και σε περιέργη διάθεση, για να δούμε τι soundtrack θα βγάλει η διάγνωση!!!
χαχαχα

seaina είπε...

-->zarathustra
Καλά μην ενθουσιάζεσαι και τόσο! Χαχα! Δοκίμασε το πρώτα ..

Zarathustra είπε...

έχω διαίσθηση εγώ!!!!μπήκα έπαιξα και είμαι ακόμα καταενθουσιασμένη!!!μου κράτησε και συντροφιά στη δουλειά που μας κόβουν τους live σταθμούς...τλειεα τέλεια...
:-)