Δευτέρα 3 Μαρτίου 2008

"Όσο μπορείς"

Με κάλεσε ο Πολυχρόνης σε ένα παιχνίδι ποιημάτων.
Παραθέτω λοιπόν ένα από τα αγαπημένα μου:


Κι αν δεν μπορείς να κάμεις την ζωή σου όπως την θέλεις,
τούτο προσπάθησε τουλάχιστον

όσο μπορείς: μην την εξευτελίζεις

μες στην πολλή συνάφεια του κόσμου,
μες στες πολλές κινήσεις κι ομιλίες.

Μην την εξευτελίζεις πηαίνοντάς την,

γυρίζοντας συχνά κ’ εκθέτοντάς την

στων σχέσεων και των συναναστροφών

την καθημερινήν ανοησία,

ώς που να γίνει σα μια ξένη φορτική.

K.Π. Kαβάφη, Ποιήματα I, (1896-1918)

Η πρώτη στροφή είναι χαραγμένη μέσα μου από μαθήτρια, όταν το κάναμε στο Νεοελληνικά Κείμενα.
Θα ήθελα να προσκαλέσω το
Γκρινιάρη, τη Σοφία, το Νίκο, την Ιουλία, τον Πίκο Απίκο και όποιον άλλο θέλει.

9 σχόλια:

Γκρινιάρης είπε...

Γνώριμοι και γνωστοί οι πρώτοι στίχοι.

Σ' ευχαριστώ πολύ Seaina για την πρόσκληση. Έχω ήδη "παίξει" πριν κανένα μήνα, με το "Εγερτήριο σάλπισμα" του Ευαγόρα Παλληκαρίση. (http://gkriniaris.blogspot.com/2008/01/blog-post_29.html)

Καλό μήνα!

Σοφία είπε...

Ευχαριστώ για την πρόσκληση, όμως με έχουν ξανακαλέσει και δεν έχω παίξει, όχι γιατί δεν θέλω, αλλά γιατί δεν έχω ιδιαίτερη σχέση με την ποίηση, ούτε κάποιο βιβλίο με ποιήματα εδώ που είμαι για να διαλέξω έστω κάποιο που με εκφράζει...

seaina είπε...

-->γκρινιάρηε
Ωωω, είδες όταν κάνει κανείς απουσίες από το blogging τι παθαίνει;;
Όμορφο ποίημα όντως!Καλημέρα!

-->σοφία
Χαχα! Γεια σου ρε Σοφάκι!! Κανένα πρόβλημα! Καλημέρα και να'σαι καλά!

iPol είπε...

Bέρυ νάις, Καπετάνισσα!
Εγώ σου εύχομαι να κάμεις την ζωή σου όπως την θέλεις...

seaina είπε...

-->Πολυχρόνης
Θενκς Πολυχρόνη. Και εσύ επίσης!

ONOMATODOSIA είπε...

ax,wraio.
θα θελα να το ηξερα απ εξω και να το λεω..

seaina είπε...

-->onomatodosia
Εεε δεν είναι δύσκολο να το μάθεις τώρα!! Μικρό είναι ...

Ανώνυμος είπε...

στο ίδιο παιχνίδι είχα βάλει κι εγώ αυτό το ποιημα! Τα μεγάλα πνεύματα....χαχαχα:-)

seaina είπε...

-->loli9
...συναντιούνται ... χαχαχα!