Κυριακή 25 Ιουνίου 2006

Happy Birthday!!!

Σήμερα έχει γενέθλια ένας πολύ καλός μου φίλος, ο οποίος γίνεται 30 χρονών και αισίως μπαίνει στην 4η (!) δεκαετία της ζωής του. Είναι ο πρώτος από τους φίλους μου που περνάει αυτό το κατώφλι και η αλήθεια είναι ότι αυτό με προβλημάτισε ιδιαίτερα. Συνηδειτοποιώ ξαφνικά ότι ο κύκλος μου αρχίζει να αποτελείται από την κοινωνική τάξη των "30ρηδων" και ότι σε λίγο και εγώ θα αποτελώ μέλος της. Μαμά μου ... πώς περνάν τα χρόνια...
Όταν είμαστε στα 15, οι 30ρηδες φάνταζαν στα μάτια μας μεγάλοι, τι μεγάλοι, γέροι δε λέω καλύτερα ! Τώρα αυτά τα "γεροντάκια" μου μοιάζουν ιδιαίτερα συμπαθητικά, ζωηρά και γεμάτα όρεξη για ζωή(?). Δεν με παίρνει και αλλιώς να το δω...
'Οχι Β., δεν θα αναλωθώ σε ευχές καρτών τύπου Rezerva : "This will be your year. This will be the year that you are 30. This will be the year you love as deeply and laugh as often as you can. This will be the year you do at least one thing you always dreamed you'd do. This will be the year you come closer than ever before to perfecting this art called living. This will be your year. Happy 30th Birthday."
Δεν θα πω, πως οι σημερινοί 30ρηδες, είναι οι χθεσινοί 20ρηδες, όπως υποστηρίζουν επιστήμονες, ψυχολόγοι, στατιστικολόγοι και λοιπά.
Δεν θα πω, πως η κάθε εποχή έχει τη γλύκα της και τα θετικά της....
Με λίγα λόγια δεν θα προσπαθήσω να χρυσώσω το χάπι....
Αγαπημένε μου φίλε Β. αυτό το post είναι αφιερωμένο σε σένα και σε όλους όσους είναι ή αισθάνονται 30!!
Τι άλλο να σου, θα μου πεις, σου έκανα την καρδιά περιβόλι εε; Να είσαι πάντα (εεε όσο απομένει ακόμα) καλά, να προσέχεις την υγεία σου (να αρχίσεις τα check-ups) και να προσπαθήσεις να είσαι ευτυχισμένος, συμβιβαζόμενος με την κατάσταση στην οποία έχει πλέον περιέλθει.
Ευτυχώς προσωπικά αργώ ακόμα να γίνω 30 (ποιον κοροϊδεύω δεν ξέρω) οπότε κάνοντας παρέα μαζί μου, μπορείς να αισθάνεσαι λιγάκι πιο ατίθασο και οργισμένο νιάτο, όπως εγώ.
Λοιπόν, ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ !!! και να τα εκατοστήσεις.. αν θες!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: