Δευτέρα 24 Σεπτεμβρίου 2007

Γυμναστική ξανά

Δεν ξέρω αν θυμάστε, αλλά εδώ και 2 μήνες σχεδόν περιμένω να διοριστώ επιτέλους!
Αρχικά ήταν να παρουσιαστώ 3/9, αλλά λόγω εθνικών εκλογών "πάγωσαν" οι προσλήψεις. Ακολούθως και αφού ορκίστηκε η νέα κυβέρνηση (ένα άγχος για τον αν θα έχει αυτοδυναμία το 1ο κόμμα, την είχα δε σας το κρύβω .. λες και η ΝΔ με έβαλε να της κάνω προεκλογική εκστρατεία), με ειδοποίησαν ότι θα προσληφθώ επιτέλους 1/10. Για να δούμε, για να δούμε ..

Το αρχικό μου moto "Θα κάνω 1 μήνα διακοπές, θα κάνω 1 μήνα διακοπές!!!", το οποίο στην πορεία μεταλλάχτηκε σε "Θα κάνω 1,5 μήνα διακοπές, θα κάνω 1,5 μήνα διακοπές", κατάντησε "Θα κάνω 2 μήνες διακοπές, αλλά πλέον ΔΕ ΘΕΛΩ!!! ΘΕΛΩ ΝΑ ΔΟΥΛΕΨΩ!!"

Συνειδητοποίησα ότι δεν θα ήθελα να είμαι άνεργη και όχι μόνο λόγω της έλλειψης χρημάτων, δηλαδή και η Αθηνά Ωνάσση να ήμουνα λέμε τώρα, δεν θα καθόμουνα σπίτι. Το υποψιαζόμουνα, αλλά μετά την τελευταία μου αυτή εμπειρία, το επιβεβαίωσα. Και καθώς τα οικιακά, δεν είναι το φόρτε μου, καταλαβαίνετε ότι οι ασχολίες μου περιορίζονται στην ικανοποίηση των βασικών αναγκών ενός οργανισμού .. μαμ, κακά και νάνι που λένε ..

Έτσι το φιλοσόφησα .. μου πήρε μερικές ημέρες (μην ξεχνάτε αργία μήτηρ πάσης κακίας), είπα δεν κάνω κάτι να ξεκουνηθώ;; Οπότε πριν 2 εβδομάδες γράφτηκα γυμναστήριο!!! Ναι! Είπα να ξεσκουριάσω και λίγο, να χάσω και κανένα κιλό πριν εμφανιστώ στη νέα μου δουλειά. Προκειμένου να γλιτώσουμε την εγγραφή στο γυμναστήριο, γραφτήκαμε μαζί με το Β., ο οποίος ήθελε κι εκείνος να ξεσκουριάσει λιγάκι.
Εδώ και 2 εβδομάδες λοιπόν
πηγαίνω κάθε πρωί. Μερικές ημέρες πηγαίνω και το απόγευμα, με το Β. που τελειώνει τη δουλειά του.
Τα αποτελέσματα;; Πιασμένοι κοιλιακοί, ραχιαίοι, τρικέφαλοι, δικέφαλοι, προσαγωγοί και απαγωγοί και γενικά όλοι οι μύες. Αλλά δε σας κρύβω ότι μου αρέσει .. προς το παρόν. Μπορεί με το που ξυπνάω να προτιμάω να φλερτάρω με το σεντονάκι μου και όχι με το γυμναστή απέναντι στο γυμναστήριο, αλλά ούσα αποφασισμένη, τελικά καταλήγω να φλερτάρω με το γυμναστή.

Ένα άλλο που συνειδητοποίησα είναι ότι κάθε φορά που τελειώνει η γυμναστική (αμήν Παναγία μου) αισθάνομαι μια απίστευτη ευεξία, σε αντίθεση με το αίσθημα που με πλημμυρίζει κάθε φορά που τελειώνει ένα σήριαλ και σηκώνομαι από τον καναπέ, που είμαι λες και με πάτησε μπουλντόζα. Στύβω και 3 πορτοκάλια, πίνω ένα φρεσκότατο χυμό και αισθάνομαι ο πιο υγιής άνθρωπος του κόσμου! Λέτε να γίνω σας την αξιολογότατη κυρία εδώ δίπλα;;
Αχ αυτά λοιπόν .. μιας και
άλλα συγκλονιστικά νέα δεν έχω, σας λέω τις γυμναστηριακές μου εμπειρίες.
Καλή εβδομάδα!

16 σχόλια:

Σοφία είπε...

Όοοοοοχι και να γίνεις έτσι! Εντάξει οι μυς και το μαγιώ α λα Borat, αλλά το πλατινέ μαλλί είναι *τελείως* απαράδεκτο!!!

Unknown είπε...

Kαλησπέρα καλή μου φίλη

Καλή βδομάδα
Καλό φθινόπωρο δημιουργικό

καλό βράδι
φιλιά θαλασσινά
Εδώ στις επάλξεις και πάλι
μετά τις διακοπές

Πίκος Απίκος είπε...

Εμπρος στο δρόμο που χάραξε η καπετάνισσα γενναίοι μου!!!

Γενναίοι μου....?

Χμμμ... θα αντιμετωπίσω το τέρας του γυμναστηρίου μόνος μου από ότι φαίνεται...δε βαριέσαι who wants to live forever...:)

Kαλησπέρα καπετάνισσα!

Γκρινιάρης είπε...

Καλό κουράγιο βρε! Ελπίζω να αντέξεις σε διάρκεια και να συνεχίσεις μετά το πρώτο κύμα ενθουσιασμού. Εκεί είναι το κλειδί! Και για να το κάνεις αυτό - αν δε θες να κάνεις μόνο μέχρι να αρχίσει δουλειά αλλά και μετά - νομίζω πως πρέπει να ρίξεις λίγο τους ρυθμούς! Θα τα κάψεις όλα βρε! :)

Μεγειά το template, μου αρέσει πολύ το κυμματιστό background!

seaina είπε...

--> σοφία
Χα χα!! εντάξει θα γίνω έτσι αλλά με σκούρο καστανό μαλλί!!!
Καλή σου ημέρα!

--> sailor
Καλό φθινόπωρο Καπετάνιε και ό,τι επιθυμείς για αυτή τη season!

--> πίκος απίκος
Χα χα! Πίκο, γιατί φοβάσαι μπρε;; Άντε να βλέπω τους κοιλιακούς να σφίγγουν!!

seaina είπε...

--> γκρινιάρης
Συμφωνώ απόλυτα ότι πρέπει να συνεχίζει κανείς και να μη ξεχνά τον 1ο ενθουσιασμό.
Μακάρι, αλλά ως γνήσιο Λιονταράκι βαριέμαι εύκολα!!
Anyway, σε ευχαριστώ για τις ευχές για το template .. έψαχνα καιρό να βρω κάτι να ταιριάζει με ΘΑΛΑΣΣΑ (τι άλλο) και βρήκα αυτή τη φωτογραφία. Καλή εε;;
Φιλιά!

Ανώνυμος είπε...

Άντε και Miss Kosmos σε λίγο!
Ωραία θα γίνεις διάσιμη, θα μπείς στο χρηματιστήριο, και....
....θα μας δανίσεις μερικά εκατομυριάκια
άτοκα φυσικά!

seaina είπε...

--> happy cloud
Ευχαριστώ, αλλά δεν πρόκειται να αρχίζω να σκορπάω τα λεφτουδάκια μου από εδώ και από εκεί!

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Δεν θα μας δίξεις την κορμάρα σου να τη θαυμάσουμε;

jul είπε...

καλα αυτή ειναι χάλια...μην γίνεις σαν και αυτη!!!!Ελεος!!!!!
Αυτό με το γυμναστήριο το σκέφτομαι ρε γμτ...ή κολυμβητήριο...ένα από τα δύο.... πφφφφ

αντε περασε ο καιρός σε μια εβδομάδα πιάνεις δουλεια!!!!

seaina είπε...

--> ασκαρδαμυκτί
Όταν είναι σε ανεκτό επίπεδο, θα σας τη δείξω!! :-)

--> jul
Συμφωνώ, αλλά και να ήθελα δεν θα γινόμουν μάλλον έτσι δίχως αναβολικά και "πρόσθετα".
Και εγώ το σκεφτόμουν και το έκανα, μια απόφαση είναι ...
Και ναι επιτέλους από Δευτέρα δουλειά!!!!
Φιλιά κοριτσάκι!

Ανώνυμος είπε...

Seaina, καλή η γυμναστική, δε λέω, αλλά καθημερινά και εντατικά που
κάνεις έτσι απότομα, σε βλέπω τη Δευτέρα να πηγαίνεις στη νέα σου δουλειά
με.....κολλάρo στο λαιμό και... πατερίτσες:)))

seaina είπε...

--> traveller
Δεν έχεις άδικο .. είμαι ήδη πιασμένη.
Ααα αν πάθω κάτι, ξέρω ποιος θα με έχει γκαντεμιάσει!

run Stella, run είπε...

μπραβο μπραβο, καλη η επιλογη σου να γυμναστεις!
εγω να δω ποτε θα τα καταφερω να ξαναπαω, εχω παγωσει τη συνδρομη μου για δυο μηνες, μεχρι να περασει η φουρτουνα μου.

καλη δυναμη!

lo-li είπε...

ΠΑΜΕ..KΑΙ 1 ΚΑΙ 2 ΚΑΙ 3..ΤΩΡΑ ΟΛΑ ΜΑΖΙ...ΚΑΙ 1..ΠΙΟ ΓΡΉΓΟΡΑ...χαχαχαχα
Αντε καλή αρχηηηηηη! (να δω πότε θα πάμε κι εμείς που σηκώνομαι το πρωί και είμαι λες και με πλακώνανε στο ξύλο όλη νύχτα!)

seaina είπε...

--> Η χρυσόσκονη του ψαρά
Υπομονή και όλα θα φτιάξουν και θα πας ξανά και γυμναστήριο!
Φιλιά!

--> lo-li
Χαχα, πιο αργά καλέ, λαχάνιασα!!!
Άντε να βλέπω κι εσένα!!
Άντε ντε!!