Τετάρτη 14 Φεβρουαρίου 2007

Γράμμα στον Άγιο Βαλεντίνο

Αγαπημένε μου Άγιε Βαλεντίνε,

όπως και πριν από 1,5 μήνα είχα γράψει στον Άγιο Βασίλη, έτσι και τώρα γράφω σε εσένα!

(Έχω πάρει σβάρνα τους Αγίους και τους τα ψάλλω, μεγάλη η χάρη τους!)

Άκου τα λοιπόν κι εσύ:

Πρώτα από όλα να σε ενημερώσω ότι σημαντική βελτίωση σε σχέση με πέρυσι στον ερωτικό τομέα δεν υπάρχει.
Αλήθεια τσάμπα σου γράφω; Θα κάνεις κάτι;
Χάθηκε ο κόσμος δηλαδή να μου στείλεις κάτι σε:
ουφ, ουφ ....

.. που έχει γεμίσει ο κόσμος:

Θου Κύριε .. !!!

Ξέρω, ξέρω, ... θα μου πεις:
"Δεν κοιτάς τα χειρότερα; Θα μπορούσες να είσαι σε μια κατάσταση σαν :
Θα σου άρεσε;"
Όχι ομολογουμένως, όχι ... ή ναι; Μπα αυτό δεν είναι συντροφιά με άνθρωπο, είναι με post-it ...

... Ξέρεις κάτι; Το σκέφτηκα.

Φέτος αποφάσισα να πάρω την κατάσταση στα χέρια μου .. δε σε έχω ανάγκη .. δε θα σε παρακαλάω άλλο .. άλλωστε "συν Βαλεντίνο και χείρα κίνει" ..
Οπότε κι εγώ προμηθεύτηκα τα κατάλληλα αξεσουάρ .. ωραιότατα σεντόνια:



εεεε? Πώς με βρίσκεις?
Αααα και το μαξιλάρι πού το πας; ... :
Λοιπόν φέτος θα το ρίξω έξω!! Και δε σε έχω ανάγκη!! Μμμ.
Καλά θα το κάψω φέτος!
Σε αφήνω, λοιπόν, έχω κρεβάτι να στρώσω!


Φιλιά
Seaina

Υ.Γ. Χρόνια πολλά βρε, σε όσους θέλουν, σε όσους το αισθάνονται, σε όσους το πιστεύουν!
Προσωπικά με αφορμή τη σημερινή ημέρα θα ευχηθώ το κλασσικό: να είστε ερωτευμένοι κάθε ημέρα, να ζείτε ελεύθερα τον έρωτά σας και να μάχεστε για αυτόν .. αν τον πιστεύετε!!

8 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Χμ... Γιατί όμως να σταματήσεις στο χέρι όταν στο εμπόριο υπάρχουν διαθέσιμα και άλλα πιο χρήσιμα μέρη ενός άντρα, εν είδη εξαρτημάτων;

Ανώνυμος είπε...

Υπάρχει και το Girlfriend pillow

iPol είπε...

Καπετάνισσα, σ' έχωσα...
Πλιζ βίζιτ μάι μπλογκ...

Unknown είπε...

Καλημέρα

Φέτος πρέπει να το ρήξεις έξω
μια απόφαση είναι όλο και όλο
γιατί άμα περιμένεις τον άγιο
βαλεντίνο καλά κρασιά
και είναι και ξενόφερτος

Καλό πρωινό

Κατουρημένη ποδιά είπε...

σίγουρα την ιδέα τη σκέφτηκε Έλληνας, υλοποιήθηκε στην Κίνα, και την αξιοποίησε Εβραίος..

πιάσε ένα μπακουροσέντονο.. king size παρακαλώ..

seaina είπε...

-->pedigree
θα το σκεφτώ ..

-->anonymous
Καλό! Δεν το ήξερα..

-->πολυχρόνης
Σύντεκνέ μου, ευχαριστώ και θα ανταποκριθώ .. όταν θα "υπάρξω" πάλι!
.. άστο μη το ψάχνεις.
Ευχαριστώ πολύ πάντως!

-->sailor
Το "έριξα έξω" τελικά ...

-->katourimeni_podia
δεν είμαι Εβραία για να σε προμηθεύσω .. λυπάμαι ..
καλώς όρισες στο πλοίο μας ..
εύχομαι να ξανανέβεις!
Φιλιά

Sigmataf είπε...

Γαμάτες οι φώτο.

kanataki είπε...

χα χα!
έχουμε τον ίδιο τίτλο στο σημερινό μας ποστ!

υγ πέρνα να δεις τι του χωσα και γω!