Δευτέρα 6 Αυγούστου 2007

Sleeping, shopping, camping .. wasting time!

Λοιπόν, ακόμα μία φορά στη ζωή μου παρατηρώ πως όταν έχεις άπλετο ελεύθερο χρόνο, πολύ απλά δεν κάνεις ΤΙΠΟΤΑ.. Κάθεσαι όλη μέρα και αναβάλλεις διαρκώς υποχρεώσεις που είχες αφήσει για το όταν θα είχες χρόνο. Εε κάπως έτσι περνάει η 1η εβδομάδα μετά την παραίτησή μου ..
Κοιμάμαι πολύ και δεν ξυπνάω στις 6:00 πλέον και εκεί που ανοίγει το μάτι, το ξανακλείνω και λέω :
"Δεν χουζουρεύω λίγο παραπάνω;; Άλλωστε τι έχω να κάνω .. Χμμ μια καθαριότητα πριν από τις διακοπές δεν θα ήταν άσχημη .. να γυρίσω κα να βρω ένα καθαρό σπίτι. Διότι με τη μελαγχολία της επιστροφής από το ταξίδι και του τέλους του καλοκαιριού, το ξεσκονόπανο θα μου έλειπε. Αλλά σήμερα ας σκουπίσω, αύριο ας ξεσκονίσω, μεθαύριο ας κάνω το μπάνιο, παραμεθαύριο την κουζίνα, μετά να βάλω και κανένα πλυντήριο και τέλος κανένα σφουγγάρισμα ... Ουφ και μόνο που τα σκέφτομαι κουράστηκα." Οπότε γυρνάω πλευρό και ξανακοιμάμαι!
Όταν ξυπνάω τελικά παίρνω το αμάξι και κάνω καμιά βόλτα και .. ένα περίεργο πράγμα .. με πιάνει μια φοβερή "υπευθυνότητα" μόνο όταν είναι για ψώνια .. Μπροστά στη βιτρίνα μόνο, θυμάμαι ότι μου λείπει το ένα και χρειάζομαι το άλλο. Έτσι έκανα μερικά ψώνια, ποτίζω τον κήπο στο σπίτι των γονιών μου, μπαίνω να δω κανένα email (από blogging ούτε λόγος) και γενικά σέρνομαι από καναπέ σε κρεβάτι και τούμπαλιν. Το πιο σημαντικό που έκανα ήταν ότι πήγα στη νέα μου δουλειά (όπου για να φτάσω πήρα τρένο, μετρό και λεωφορείο .. το εγκεφαλικό θα το πάθω από Σεπτέμβρη) και κατέθεσα τα χαρτιά της πρόσληψής μου. Ακόμα περιμένω τηλέφωνο για το μισθό και τον Τομέα στον οποίο θα εκπαιδευτώ και θα απασχολούμαι.
Τέλος, προχθες το Σάββατο το απόγευμα, ήρθε σπίτι μου με ένα σακ-ντε-βουαγιάζ και με βούτηξε ο Β. για να πάμε εκδρομή! Καταλήξαμε στην Εύβοια όπου συνατήσαμε άλλα 4 παιδιά, και μείναμε με σκηνές σε μια παραλία. Η Χιλιαδού απορρίφθηκε μιας και έχουμε πάει πολλές φορές, αλλά επιπλέον πήζει από κόσμο και την πέφτουν και οι μπάτσοι. 'Ετσι πήγαμε στην παραλία "Κορασσίδα" (μετά το Νεοχώρι) και μείναμε το βράδυ. Ήταν μια πολύ όμορφη βραδιά .. ανάψαμε μια φωτιά, ήπιαμε και τα κρασάκια μας και περάσαμε ένα τυπικό καλοκαιρινό βραδινό summer in Greece! Χα χα!!
Αυτά εν ολίγοις ..
Την Κυριακή αναχωρώ για την αγαπημένη μου Κρήτη, όπου θα μείνω 2 εβδομάδες και θα την οργώσω όλη. Φέτος θα μείνω σε 3 από τους 4 νομούς .. αλλά για περισσότερες λεπτομέρειες στο τελευταίο post πριν τις διακοπές μου!!
Μέχρι τότε φιλάκια πολλά!!!!